
Nog 7 plekken over
Waarom Je Webinar Te Weinig Loyale Klanten en Consistente Omzet Oplevert?
Wij fixen, optimaliseren & automatiseren volledige webinar funnels voor B2C-ondernemers, waardoor ze groeien naar consistente €15K-€30K+ maanden en eindelijk échte vrijheid kunnen proeven.



Trusted by 40+ Founders













Als de conversie van je webinar of je show-up rate, te laag is, kan dat door van alles komen...
Je webinar script. Je aanbod. Je ads. Je doelgroep. Noem maar op.
Maar dat is juist het probleem:
Pas zodra je weet waarom je conversie achterblijft, kun je er wat aan doen, maar nu heb je geen idee:

“Ligt het aan mij?”

“Is mijn aanbod wel goed genoeg?”

“Ben ik wel goed genoeg om webinars te geven?”
Die twijfels blijven plakken, ook als je je webinars geeft.
Je deelnemers proeven die twijfel, waardoor ze sneller afhaken.
Maar waar ligt het toch aan?
Het ligt in ieder geval niet aan jou...

Het ligt zelfs niet aan je webinar...

Het ligt aan één ding:

Het ligt aan je volledige webinarfunnel.
Daarmee bedoel ik alle assets die iemand ziet voor, tijdens en na je webinar:
Je messaging bepaalt hoe iemand voor je webinar al over jou en je aanbod denkt.
Je ads trekken een bepaald type lead aan.
Je landingspagina zorgt voor inschrijvers of afhakers.
Je post-webinar e-mails beinvloeden je show-up rate, en de ‘pre-webinar psychologie’ van je publiek.
Je pre-webinar e-mails zorgen voor meer sales (of juist dat de twijfelaars definitief ‘nee’ tegen je zeggen).
Al die losse onderdelen in je webinar funnel zorgen dat je machine vastloopt, of juist draait als een tierelier.
Maar je hebt helemaal geen tijd en zin om al die losse assets te optimaliseren.
Dus, wat doe je dan?
Je schakelt hulp in. Terecht.
Maar het probleem is... .
Ad agencies kijken niet verder dan je ads
Business coaches geven jou (en al je concullega’s) een standaard template
En ‘webinarspecialisten’ zijn vooral bezig met je webinar conversie… maar niet met je hele webinar funnel.
En dat is zonde.
Want als je niet je volledige webinar funnel optimaliseert, dan kun je nooit elke euro potentie uit je webinarfunnel halen.
En wat er dan gebeurt, is dat je op termijn misschien zelfs verlies draait op elk webinar wat je geeft.
Maar waarom hebben anderen dan wél de webinarcode gekraakt?
Waarom verdienen zij wel bakken omzet terwijl ze op het strand liggen?
Waarom verdienen zij zelfs geld terwijl ze met hun kids in het pretpark rondlopen?
Simpel:
Het verschil tussen online ondernemers die moeiteloos €15K tot €30K+ per maand draaien met hun webinars...















...en de ondernemers die het moeten doen met de omzetkruimels van anderen, zit hem hierin:
Die eerste groep ondernemers hebben een volledig geoptimaliseerde (en geautomatiseerde) webinarfunnel.
Die tweede groep kijkt alleen maar naar de conversie van hun webinar zelf.
(Of heeft geen idee waar het fout gaat)
Maar nu weet je dat je webinar slechts één onderdeel is van de reis die je lead doormaakt.
Dus wil je je bedrijf naar het volgende niveau krijgen?
Dan moet elk onderdeel van je funnel (je eigen winstmachine), geoptimaliseerd zijn:


De formule is simpel:
Prima
Ads
+
Prima
Messaging
+
Prima
Offer
+
Prima
Emails
+
Goed
Webinar
=
Prima Conversie
Maar waar mijn team en ik je aan kunnen helpen, is dit:
Prima
Ads
+
Prima
Messaging
+
Prima
Offer
+
Prima
Emails
+
Goed
Webinar
=
€15K tot €30K+
omzet per maand
Nu je dit weet, zie je ook meteen in dat je serieuze stappen moet maken om je volledige webinarfunnel te optimaliseren.
Als je de controle wilt over het aantal (en het type) leads in je webinars…
Over de consistentie en voorspelbaarheid van je omzet…
Over de winst onderaan de streep…
En daarmee ook de vrijheid die je webinars je kunnen geven…
Dan moeten we aan de bak.
Zoals je ziet, is er meer nodig dan alleen het verbeteren van je webinar.
Er zijn zat webinar wijsneuzen die pronken met het verhogen van de conversie, maar kijk…
Een hoge webinar conversie is leuk, maar wat heb je liever?
Een hoge conversie op je webinar, of een hoge winst uit je webinarfunnel?
Een gigantisch verschil.
Je webinar kan op papier goed converteren, maar je ook meteen rode cijfers opleveren.
En wat betekent het nou echt als je een conversie van 20% hebt… terwijl je een webinar geeft voor 5 mensen?

Niets.
Daarom kijken mijn team en ik niet naar een oppervlakkige webinarconversie.
Wij sturen data-driven op basis van de:
Conversie
Omzet
Winst
uit je volledige funnel.
Daardoor kunnen we zorgen voor meer leads, betere leads, een hogere conversie én meer winst uit je webinar.
Begrijp me niet verkeerd: we beloven geen gouden bergen...
...maar de resultaten van onze klanten spreken voor zich: